Un fabricatore affidabile

Jiangsu Jingye Pharmaceutical Co., Ltd.
page_banner

News

Ghjornu Mundiale di l'Higiene di e Mani (Seconde salvanu vite, pulite e mani!)

In a nostra vita di ogni ghjornu, facemu assai cù e nostre mani.Sò arnesi per a creatività è per spressione, è un mezzu per furnisce cura è fà u bè.Ma e mani ponu ancu esse centri per i germi è ponu facilmente sparghje e malatie infettive à l'altri - cumpresi i pazienti vulnerabili chì sò trattati in strutture sanitarie.

Questu ghjornu mundiale di l'igiene di e mani, avemu intervistatu Ana Paola Coutinho Rehse, Ufficiale Tecnicu per a Prevenzione è u Controlu di Malattie Infettive in l'OMS / Europa, per sapè l'impurtanza di l'igiene di e mani è ciò chì a campagna spera di ottene.

1. Perchè hè impurtante l'igiene di e mani ?

L'igiene di e mani hè una misura protettiva chjave contr'à e malatie infettive è aiuta à prevene più trasmissioni.Cumu avemu vistu recentemente, a pulizia di e mani hè in u core di e nostre risposte d'emergenza à parechje malatie infettive, cum'è COVID-19 è l'epatite, è cuntinueghja à esse un strumentu vitale per a prevenzione è u cuntrollu di l'infezzione (IPC) in ogni locu.

Ancu avà, durante a guerra d'Ucraina, una bona igiene, cumpresa l'igiene di e mani, hè dimustratu vitale per a cura sicura di i rifuggiati è u trattamentu di quelli chì sò stati feriti in a guerra.Mantene una bona igiene di e mani deve dunque esse parte di tutte e nostre rutine, in ogni mumentu.

2. Ci pò parlà di u tema di a ghjurnata mundiale di l'igiene di e mani di quist'annu ?

L'OMS hà prumuvutu u ghjornu mundiale di l'igiene di e mani da 2009. Quist'annu, u tema hè "Unite for safety: clean your hands", è incuraghjenu i servizii di salute per sviluppà climi o culture di qualità è di sicurità chì valore l'igiene di e mani è l'IPC.Hè ricunnosce chì e persone à tutti i livelli in queste urganisazioni anu un rolu à ghjucà à travaglià inseme per influenzà sta cultura, per mezu di a diffusione di a cunniscenza, di guidà l'esempiu è di sustene i cumportamenti di mani pulite.

3. Quale pò participà quist’annu à a campagna di a ghjurnata mundiale di l’igiene di e mani ?

Qualchese hè benvenutu à participà à a campagna.Hè principalmente destinatu à i travagliadori di salute, ma abbraccia tutti quelli chì ponu influenzà a migliione di l'igiene di e mani attraversu una cultura di sicurezza è qualità, cum'è i capi di u settore, i dirigenti, u staffu clinicu anzianu, l'urganisazioni di i pazienti, i gestori di qualità è sicurezza, i pratichi IPC, etc.

4. Perchè hè cusì impurtante l'igiene di e mani in strutture sanitarie ?

Ogni annu, centinaie di milioni di pazienti sò affettati da infezioni assuciate à l'assistenza sanitaria, chì portanu à a morte di 1 in 10 pazienti infettati.L'igiene di e mani hè una di e misure più critiche è pruvate per riduce stu dannu evitabile.U missaghju chjave da u ghjornu mundiale di l'igiene di e mani hè chì e persone à tutti i livelli anu bisognu di crede in l'impurtanza di l'igiene di e mani è l'IPC per prevene queste infizzioni è per salvà a vita.


Tempu di Post: 13-May-2022