Un fabricatore affidabile

Jiangsu Jingye Pharmaceutical Co., Ltd.
page_banner

News

Usi per Crotamiton (N-Ethyl - O-Crotonotoluidide)

Scabbia

Alternativa per u trattamentu topicu di scabbia in adulti.AAP, CDC, è altri generalmente ricumandenu permethrin topicu 5% cum'è scabicida di scelta;ivermectin orale ancu cunsigliatu da CDC cum'è una droga di scelta.

Pò esse menu efficau di a permetrina topica.fallimenti di trattamentu sò accaduti;parechje applicazioni di a droga pò esse necessariu.

Altri scabicidi sò generalmente cunsigliati per u trattamentu di a scabbia severa o crosta (Norvegese)†.Trattamentu aggressivu cù un regime di ivermectin orale di dosi multiple o l'usu concomitante di ivermectin orale è un scabicide topicu pò esse necessariu.I pazienti infettati da HIV è altri pazienti immunocompromessi anu un risicu aumentatu di sviluppà scabbia norvegese;CDC ricumanda chì tali pazienti sò amministrati in cunsultazione cù un espertu.

L'individui infettati da l'HIV cù una scabbia senza complicazioni duveranu riceve i stessi regimi di trattamentu cum'è quelli senza infezione da HIV.

Pediculosis

Hè stata aduprata per u trattamentu di pediculosis capitis† (infestazione di pidocchi).Sicurezza è efficacità micca stabilitu.

Trattamentu di pediculosis corporis† (infestazione di pidocchi di u corpu).Una di parechje opzioni cunsigliate per u trattamentu di pediculosis corporis in u trattamentu additivu di u tifu epidemicu (pidocchi).L'agente causativu di u tifu epidemicu (Rickettsia prowazekii) hè trasmessu da persona à persona da Pediculus humanus corporis è un diluzione accurata (in particulare trà i cuntatti esposti di l'individui cù u tifu) hè cunsigliatu in situazione epidemica.

Prurito

Trattamentu sintomaticu di pruritus.

Crotamiton Dosage è Amministrazione

Per evità a reinfestazione o a trasmissione di scabbia, i vestiti è a biancheria di lettu chì anu pussutu esse contaminati da l'individu infestatu durante i 3 ghjorni prima di u trattamentu deve esse decontaminate (lavatu in macchina in acqua calda è seccu in un secadoru caldu o lavatu in seccu).

L'articuli chì ùn ponu micca esse lavati o lavati in seccu devenu esse eliminati da u cuntattu di u corpu per ≥72 ore.

A fumigazione di i spazii viventi ùn hè micca necessariu è ùn hè micca cunsigliatu.

Amministrazione

Amministrazione tematica

Applicà u topicu à a pelle cum'è 10% crema o lozione.

Ùn applicà micca à a faccia, l'ochji, a bocca, u meatus uretrale, o mucosa.Solu per usu esternu;ùn amministrà per via orale o intravaginale.

Agite lotione prima di aduprà.


Tempu di Post: 13-May-2022